Nu aveti niciun produs adaugat in cos
Trebuie sa platesc ceva daca solicit un schimb sau o returnare?
Nu. Schimburile si returnarile sunt gratuite timp de 30 zile.
Care este termenul in care se poate efectua un schimb sau o returnare?
Toate returnarile sau schimburile trebuie sa aiba loc in termen de 1 luna de la data e-mailului de confirmare a expedierii.
Armos isi rezerva dreptul de a refuza returnarile comunicate sau trimise dupa expirarea termenului stabilit sau articolele care nu se afla in starea in care au fost primite.
Cum pot efectua un schimb sau o returnare?
In showroomul RomSafe din Arad, Str. Armoniei nr. 94/1.
Pe www.romsafeshop.ro accesand formularul de retur.
Domiciliu: vom trimite la adresa indicata de tine un curier care sa ridice articolele pe care doriti sa le returnati.
Odata ce s-a efectuat un schimb, pot sa returnez noul articol?
Da. Ai la dispozitie o luna de la data la care ti-am confirmat noua expediere.
Pot sa schimb sau sa returnez orice articol?
Da, atat timp cat articolele se afla in stare perfecta si au etichetele corespunzatoare.
Cand voi primi contravaloarea produselor returnate?
Vei primi contravaloarea prin aceeasi metoda de plata utilizata pentru efectuarea cumparaturii, intr-un termen estimat de 10 - 14 zile, in functie de institutia ta bancara.
Este posibil sa primesc informatii periodice pe e-mail cu ultimele noutati si oferte de la Armos Protect?
Da. Accesand Newsletter vei primi informatii privind ultimele noutati si evenimente de la noi.
Pot sa ma dezabonez de la Newsletter-ul de la Armos Protect?
In sectiunea Newsletter vei putea sa te dezabonezi cu usurinta. Completeaza datele si selecteaza Trimitere.
Cum recuperez parola daca am uitat-o?
Daca ai uitat parola, poti sa o recuperezi din sectiunea Log-in. Introdu adresa ta de e-mail si iti vom trimite un e-mail cu instructiunile pe care trebuie sa le urmezi.
Cum ma pot asigura ca am facut comanda?
Dupa ce ai plasat comanda, vei primi un e-mail de confirmare. In cazul in care nu il primesti, contacteaza departamentul nostru de relatii cu clientii.
Pot elimina vreun articol din comanda mea?
Da. Din cosul de cumparaturi vei putea elimina articolele pe care nu le doresti, atata timp cat nu ai finalizat procedura de plasare a comenzii.
Se poate emite factura catre societatea mea?
Da. Trebuie doar sa mentionezi in comanda ta la rubrica mesaj si sa completezi datele fiscale .
Utilizarea cardului meu de credit pe site se realizeaza in conditii de siguranta?
Da, datele se transmit prin conexiuni criptate cu SSL. La plata cu carduri de credit si debit este necesara introducerea codului CVV (Card Verification Value) imprimat pe card, care este folosit ca masura de securitate in cadrul tranzactiilor din comertul electronic.
Unde pot primi comanda?
Poti primi comanda la adresa dorita (la domiciliu, la serviciu etc. - niciodata la o casuta postala) sau in showroomul RomSafe din Arad, Str. Armoniei nr. 94/1. Vezi aici cum ajungi la showroomul nostru.
Cand pot primi comanda?
Pentru produsele disponibile in stoc termenul de livrare este de 2-4 zile lucratoare de la data confirmarii comenzii. Pentru produsele la comanda termenul de livrare este de 14 zile lucratoare de la data confirmarii comenzii.